Condiții de utilizare a serviciilor Marius 28/09/2022

Capitolul 1 – Dispoziții generale
Știm că rutina sportivă e importantă și vrem să ne asigurăm că beneficiezi la maxim de antrenamentele Dynamic. Condițiile de utilizare ale serviciilor ne ajută să menținem lucrurile organizate, astfel încât să facem lucrurile mai simple și previzibile.

În momentul în care achiziționezi un abonament sau o ședință, devii membru al sălii Dynamic și te angajezi să respecți aceste condiții. Dacă apar nerespectări ale acestora, accesul la servicii poate fi suspendat.

Vârsta minimă pentru a participa la antrenamente este de 14 ani, iar minorii au nevoie de acordul scris al părinților sau tutorilor pentru a se înscrie.

Capitolul 2 – Accesul în incinta sălii de sport
Pentru siguranța și buna organizare a lucrurilor, te rugăm să eviți zonele care sunt destinate exclusiv personalului, acestea fiind semnalizate corespunzător. Accesul în aceste zone se face doar cu acordul prealabil al conducerii, în situații speciale.

2.1. Accesul în săli
Accesul în săli este permis doar membrilor Dynamic, pe baza unui cont activ în platforma Dynamic App. Poți veni la antrenament, în baza unei programări, în timpul programului de funcționare:

Luni – Vineri: 07:00 – 21:00 (pauză de întreținere între 11:00 – 15:00)
Sâmbătă și Duminică: Închis

În cazuri speciale, conducerea își rezervă dreptul de a modifica programul. Orice schimbare va fi anunțată pe rețelele sociale și în comunitatea WhatsApp.

2.2. Accesul în vestiare
Vestiarul este destinat utilizării de către membrii Dynamic pe durata antrenamentelor, inclusiv zona comună, dușurile și toaletele. Dacă nu ești înscris la un antrenament, poți folosi vestiarul doar cu aprobarea prealabilă a personalului.

Poți depozita obiectele personale în dulapurile din vestiar doar pe durata antrenamentului. După ce ai terminat și înainte să pleci, te rugăm să golești dulapul și să-l lași în ordine, așa cum l-ai găsit. Dacă ai nevoie să depozitezi obiecte pe termen mai lung, te rugăm să ceri acordul conducerii. Aceasta regulă se aplică și dulapurilor speciale, care sunt indicate pe tabelul de la recepție.

Fiecare dulap are o cheie, iar la finalul antrenamentului trebuie să o lași în yala. Dacă o pierzi, va fi o taxă de 20 de lei, pe care o poți plăti la recepție.

Te rugăm să ai grijă de obiectele tale personale, deoarece Dynamic nu își asumă responsabilitatea pentru pierderile sau deteriorările acestora. Obiectele găsite de către noi vor fi păstrate la recepție timp de o lună.

Capitolul 3 – Condiții de utilizare a serviciilor

3.1. Discuția și evaluarea inițială
Pentru a deveni membru al sălii Dynamic și a beneficia de serviciile noastre, primul pas este să te programezi la recepție pentru o discuție și evaluare cu Antrenorul Coordonator.

Această întâlnire este gratuită și ne ajută să înțelegem mai bine ce îți dorești, astfel încât să îți personalizăm experiența în funcție de nevoile și obiectivele tale. În cadrul acestei întâlniri, vei stabili împreună cu Antrenorul Coordonator un program fix, în funcție de locurile disponibile, pentru antrenamentele tale.

Dacă alegi să nu urmezi acest proces, nu vei putea deveni membru al sălii Dynamic.

3.2. Crearea contului de utilizator

Pentru a deveni membru al sălii Dynamic, este necesar să îți creezi un cont în platforma Dynamic App. Aici vei găsi informații esențiale despre abonamente și rezervări, pentru a fi mereu la curent cu ce se întâmplă.

Accesul în sală este permis doar după ce ai creat contul și ai achitat abonamentul.

Datele pe care le furnizezi la crearea contului vor fi folosite doar de Dynamic pentru a te contacta cu privire la abonamente, rezervări și alte informații importante, astfel încât să ai o experiență cât mai plăcută și organizată.

Dacă preferi să nu creezi un cont în Dynamic App, nu vei putea deveni membru al sălii.

3.3. Abonamente
Abonamentele sunt valabile 28 de zile și se activează automat cu recurență. Asta înseamnă că, imediat ce un abonament expiră, un alt abonament cu același număr de ședințe se activează, conform programului stabilit împreună.

Noul abonament va deveni activ în prima zi după expirarea celui anterior, iar plata poate fi făcută la recepție.

Dacă dorești să anulezi recurența abonamentului, te rugăm să ne informezi în scris, fie prin e-mail, fie printr-un mesaj către recepție. După anularea recurenței, locul tău va fi disponibil pentru alți membri de pe lista de așteptare.

Este important de știut că, dacă alegi să anulezi recurența, rezervările tale actuale vor fi pierdute. Dacă vrei să revii la sală mai târziu, va trebui să alegi un nou program, în funcție de locurile disponibile, sau poți opta pentru a fi trecut pe lista de așteptare și te vom anunța când se eliberează locuri.

De asemenea, creditele neconsumate nu vor fi transferate pe viitoare abonamente.

Dacă ai nevoie de o pauză (concedii, probleme de sănătate sau alte motive personale), abonamentul nu poate fi înghețat sau prelungit.

3.3.1. Abonamente promoționale

Membrii pot alege din următoarele abonamente la prețuri promoționale:

Abonament 3 luni – valabil 90 de zile (poate fi achiziționat oricând).
Abonament 6 luni – valabil 180 de zile (disponibil doar în anumite perioade promoționale speciale, stabilite de echipa noastră).
Abonament 12 luni – valabil 365 de zile (disponibil doar în perioade promoționale speciale).

Important! Ședințele neutilizate pot fi recuperate doar în perioada de valabilitate a abonamentului, în funcție de locurile disponibile.

Ai nevoie de mai mult timp? Activează un Joker și prelungește abonamentul astfel:
 +1 săptămână pentru abonamentele de 3 luni
 +2 săptămâni pentru abonamentele de 6 luni
 +4 săptămâni pentru abonamentele de 12 luni

După expirarea abonamentului, ședințele rămase nu pot fi transferate pe un abonament viitor.

3.4. Credite
Abonamentele sunt alcătuite din credite, care reprezintă numărul de ședințe pe care vrei să le faci într-o săptămână sau într-o lună. Poți alege dintre următoarele opțiuni:

  • Abonament de 4 ședințe (1/săptămână)
  • Abonament de 8 ședințe (2/săptămână)
  • Abonament de 12 ședințe (3/săptămână)
  • Abonament de 16 ședințe (4/săptămână)
  • Abonament de 20 ședințe (5/săptămână)

Fiecare membru Dynamic are un program fix, stabilit împreună cu Antrenorul Coordonator, în funcție de locurile disponibile. Dacă ai nevoie de o ajustare a programului fix, poți discuta despre asta la recepție.

Este important să știi că nu poți achiziționa un abonament cu un număr mai mic de credite decât cele necesare pentru programul tău fix.

Poți recupera creditele rămase din abonamentele anterioare prin participarea la antrenamente înafara programului fix.

Creditele neutilizate dintr-un abonament expirat nu se pierd, ci se pot recupera, în limita locurilor disponibile.

Totuși, dacă anulezi recurența unui abonament, creditele rămase se pierd și nu vor fi transferate pe viitoare abonamente.

Creditele neutilizate vor rămâne în contul tău până pe 1 ianuarie, ora 00:00, când toate ședințele neutilizate din anul anterior vor expira și nu se vor mai reporta.

3.5. Rezervări

Când îți achiziționezi un abonament, locurile pentru antrenamente sunt rezervate pe întreaga perioadă de valabilitate a acestuia, conform programului fix stabilit. Fiindcă abonamentele se activează automat, rezervările se mențin automat pentru fiecare abonament reînnoit, până când decizi să anulezi recurența.

Dacă ai nevoie să recuperezi o ședință, poți face rezervarea telefonic, la recepție sau din contul tău de utilizator, în funcție de disponibilitatea din calendar.

În ziua respectivă, nu poți rezerva online, dar poți contacta personalul de la recepție pentru a rezerva un loc, în funcție de locurile disponibile.

Anularea unei rezervări:

Dacă nu poți ajunge la antrenament, poți anula rezervarea.

În ziua respectivă, anularea trebuie făcută cu cel puțin 4 ore înainte de ora programată.

Pentru ziua următoare, poți anula telefonic sau la recepție până la ora 21:00 sau din contul tău de utilizator.

Dacă ai anulat o rezervare, ai dreptul să recuperezi ședința într-un antrenament înafara programului fix, în limita locurilor disponibile.

Important: Dacă nu te prezinți la antrenamentul rezervat, creditul pentru acea sesiune va fi pierdut și nu va putea fi recuperat.

3.6. Antrenamente
Toate antrenamentele sunt susținute de antrenori de specialitate, pentru a-ți oferi o experiență de calitate.

Antrenorii noștri Dynamic sunt instruiți printr-un program dedicat, bazat pe cele mai noi tehnici și informații din domeniul fitness-ului, pentru a te ghida corect la fiecare antrenament. Acest program de pregătire continuă le permite să fie mereu la curent cu cele mai bune practici, asigurându-se că îți oferim cele mai bune servicii.

Nu vei putea să îți alegi antrenorul cu care vei lucra, vei fi ghidat de antrenorii disponibili în sală, care vor face tot posibilul pentru a te ajuta să îți atingi obiectivele.

Capitolul 4 – Politică de fidelizare și beneficii pentru membri

Elevii beneficiază de o reducere de 10%, pe baza carnetului de elev vizat pentru anul în curs.

Abonamentele de familie primesc o reducere de 10%, dacă toate abonamentele membrilor sunt achiziționate în același timp.

Dacă nu ai reușit să îți recuperezi ședințele pe parcursul anului, ai posibilitatea de a activa un Joker (abonament special gratuit), o singură dată pe an.

Cum funcționează?
– Dacă ai anulat ședințe de-a lungul anului, acestea se acumulează.
– În orice lună dorești, poți activa acest abonament și folosi toate ședințele rămase.
– Dacă numărul de ședințe recuperate acoperă abonamentul tău obișnuit, nu plătești nimic.
– Dacă ai nevoie de mai multe ședințe decât cele acumulate, poți achiziționa ședințe suplimentare.

Activare – Abonamentul special trebuie activat cu cel puțin o zi înainte de începere, printr-un mesaj (SMS sau WhatsApp).

Capitolul 5 – Condiții de igienă și vestimentație
Pentru o experiență confortabilă și igienică, membrii trebuie să poarte vestimentație sportivă adecvată în sălile de antrenament, care include colanți/pantaloni, tricou și pantofi sport curați (folosiți doar în interior).

Pentru a menține un mediu curat și igienic, toți membrii sunt rugați să folosească un prosop pe echipamentele comune (saltele, steppere, bănci, aparate cardio etc.) în timpul antrenamentului. Dacă nu ai un prosop la tine, poți să îți achiziționezi unul de la recepție.

De asemenea, vei găsi recipiente cu dezinfectant și prosoape în săli, pe care le poți folosi pentru a curăța zonele de contact.

Te rugăm să depozitezi orice deșeuri în spațiile special amenajate și să păstrezi normele minime de igienă personală.

Pentru confortul tău, în vestiarul femeilor sunt disponibile gratuit produse de igienă personală, pe care le poți folosi atât în timpul, cât și după antrenament.

Capitolul 6 – Reguli de utilizare a echipamentelor sportive
Pentru a păstra un mediu plăcut și sigur pentru toți membrii, te rugăm să nu bruschezi aparatele sau echipamentele și să nu trântești ganterele sau discurile.

Dacă observi că un aparat sau un echipament nu funcționează corect, oprește imediat utilizarea și anunță un antrenor sau recepția.

Pentru a permite altora să folosească echipamentele, te rugăm să nu le ții ocupate în timpul pauzelor de relaxare.

În cazul în care un echipament este deteriorat dintr-o greșeală, persoana responsabilă va acoperi costurile de reparație sau înlocuire.

Dacă vrei să faci un exercițiu în plus față de programul zilnic de antrenamente, te rugăm să ceri acordul antrenorului.

La finalul fiecărei ședințe, te rugăm să pui greutățile și echipamentele în locurile special amenajate.

Capitolul 7 – Sănătatea și siguranța membrilor
Pentru siguranța ta și pentru a te ajuta să ai o experiență cât mai bună la sală, te rugăm să ne spui dacă ai vreo afecțiune medicală importantă, cum ar fi probleme cu inima, respirația, articulațiile, diabet, hipertensiune, tulburări neurologice sau orice altă condiție care ar putea reprezenta un risc în timpul antrenamentelor.

Este important să discuți cu Antrenorul Coordonator în cadrul întâlnirii inițiale despre orice problemă de sănătate de care suferi sau orice schimbare a stării tale de bine care ar putea influența antrenamentele. Pe parcursul perioadei în care ești membru Dynamic, te rugăm să ne informezi dacă apare vreo modificare a stării tale de sănătate care ar putea afecta siguranța sau eficiența antrenamentelor tale.

Aceste informații sunt necesare pentru a personaliza programul de antrenament și pentru a ne asigura că te antrenezi într-un mod care ține cont de nevoile tale specifice.

Dacă ai vreo afecțiune sau antecedente medicale relevante, îți recomandăm să consulți un medic înainte de a începe sau continua programul de antrenament, pentru a obține aprobarea acestuia și a te asigura că totul este în regulă.

Capitolul 8 – Comportamentul membrilor
Dacă ai vreo nelămurire sau nemulțumire legată de serviciile noastre, te rugăm să ne anunți, astfel încât să putem remedia situația cât mai repede posibil.

Te rugăm să păstrezi un limbaj respectuos față de ceilalți membri și față de personalul nostru și să eviți orice comportament agresiv, fie fizic, fie verbal.

Pentru siguranța ta și a celor din jur, folosirea telefoanelor mobile în timpul antrenamentelor nu este permisă, deoarece poate duce la accidente. În cazul în care ai nevoie să folosești telefonul, îți recomandăm să întrerupi antrenamentul.

În sală, telefoanele mobile trebuie să fie setate pe „silențios” pentru a nu deranja pe nimeni.

De asemenea, consumul de droguri, medicamente sau alte substanțe interzise este strict interzis în incinta sălii, la fel ca și deținerea sau utilizarea de arme sau dispozitive periculoase.

Dacă cineva creează disconfort sau perturbă activitatea altora, conducerea își rezervă dreptul de a lua măsuri, inclusiv de a interzice accesul sau de a rezilia abonamentul, fără formalități suplimentare.

Capitolul 9 – Protecția datelor cu caracter personal (GDPR) – Materiale publicitare
Prin înscrierea la Dynamic, îți exprimi acordul ca, în timpul antrenamentelor sau activităților organizate de noi, să se poată realiza înregistrări foto, audio și/sau video. Aceste imagini pot fi utilizate în scopuri de promovare, inclusiv în materiale publicitare.

Pentru minorii care sunt membri, este necesar acordul scris al părinților sau tutorilor legali.

Pentru mai multe informații, poți consulta politica noastră de protecție a datelor personale (GDPR).

Capitolul 10 – Răspunderea juridică

Dynamic nu își asumă responsabilitatea pentru accidentele sau incidentele care pot apărea în sala de antrenament.

Membrii înțeleg că folosirea facilităților se face pe propria răspundere și se angajează să păstreze o comunicare deschisă și constructivă despre experiența lor la Dynamic, atât în online, cât și în sală.

Capitolul 11 – Dispoziții finale

Dynamic își rezervă dreptul de a actualiza acest document atunci când este necesar pentru a îmbunătăți desfășurarea activităților.

Orice modificare va fi anunțată membrilor prin afișarea noii versiuni pe site-ul oficial și în comunitatea de WhatsApp.

P