sala dupa o zi de munca

5 sfaturi pentru a te motiva să mergi la sală după o zi de muncă

Ce să fac? Merg la sală după o zi de muncă, sau merg acasă, mă întind pe canapea, mă uit la film sau navighez pe net?

Cum ne motivăm să mergem la sală după o zi de muncă?

 

1. Ia-ți hainele de antrenament cu tine

Cu o seară înainte, pregătește-ți și geanta pentru sală alături de geanta pentru serviciu. Faptul că ai geanta cu echipamentul de sală la tine, crează un efect puternic în subconștient. Timpul petrecut pe canapea s-a terminat!

 

2. Programează-ți antrenamentele

Programează-ți antrenamentele în calendar și tratează-le ca pe “întâlniri de afaceri”. Avându-le în calendar, te poți pregăti mental pentru ele și îți va fi mai ușor să îți stabilești priorităților. Varianta ideală ar fi să te antrenezi în aceleași zile din săptămână și la aceleași ore, pentru a crea un obicei.

La Dynamic Studio poți să îți faci programarile online și îți poți achiziționa abonamentele online.

 

3. Alege să te antrenezi în cadrul unei clase sau cu antrenor

Lucrul cu alte persoane te poate ajuta să te menții motivat. Când lucrăm singuri, avem nevoie de o motivație intrinsecă puternică. Totuși, nu trebuie să neglijăm motivația extrinsecă și suportul, pe care le putem primi de la colegii de antrenament sau antrenori.

Majoritatea sălilor de sport îți oferă posibilitatea să alegi între o varietate de clase.

 

4.Crează o regulă pentru antrenamente

Încarcă-te cu răbdare și oferă-ți șansa să mergi în medie la 2 antrenamente într-o săptămână. Începutul e mai greu, dar odată ce ți-ai intrat în ritm ai șanse mai mari să te ții de un program de antrenamente. Evită să spui “o să încerc să merg” sau “ ar trebui” și profită de orice ocazie pentru a începe.. Consideră antrenamentele la sală ca parte din rutina săptămânală.

 

5. Recompensează-te

Recompensele oferite după antrenament te pot ajuta să rămâi motivat: uită-te la un film, ia-ți ceva nou pentru sală, du-te la masaj. Cu siguranță te poți bucura de aceste mici plăceri și fără să faci antrenamente, însă satisfacția pe care acestea ti-o oferă este mult mai valoroase după un antrenament reușit.
Nu uita – corpul nostru este construit pentru mișcare!

 

Mirela Pârv
No Comments
Add Comment
Name*
Email*
Website